Killzone Shadow Fall Tech Trailer at Youtube
内容
- Killzone Shadow Fall のエンジンの機能を紹介した動画へのリンクです.
- Killzone Shadow Fall Tech Trailer
- 紹介されている項目は以下のようになっています.
- ポストエフェクト(ブルーム, レンズフレア, シネマティックなカラーグレーディング, 被写界深度)
- Post Processing (Bloom, Lens flares, Cinematic color grading, depth of field)
- 豪華・詳細で没入感がある世界
- World Density (Rich and detailed immersive world)
- 埃のエフェクト (すべての表面に動的に適用)
- Dust Effects (Dynamically applied to all surfaces)
- 雨 (濡れ具合のリアルタイムのシミュレーション)
- Rain (Real-time simulated wetness)
- ボリュームライティング (すべてのライトの種類での大気シミュレーション, レイマーチングによるボリュームシャドウ)
- Volumetric Lighting (Atmospheric simulation for all light types, Ray-marching volumetric shadows)
- リアルタイムのリフレクション(ローカルなキューブマップ, レイトレースによるグロッシーなリフレクション)
- Real-Time reflections ( Localized cubemaps, True ray-traced glossy reflections)
- パーティクルライティング(ディファードライティングとシャドウを利用)
- Particle lighting ( Using deferred lighting and shadows)
- エリアライト (テクスチャを利用可能)
- Area lights ( Fully textured area lights)
- フォースフィールド ( リアルタイムでダイナミックなフォースフィールド)
- Force fields ( Real-time force field dynamics )
- マテリアル表現 (物理ベースなライティング, 高詳細なテクスチャ)
- Material Expression (Physically based light response, high detailed texturing )
- ポストエフェクト(ブルーム, レンズフレア, シネマティックなカラーグレーディング, 被写界深度)