Links of "Depth to World pos" in Unity shaders
About
- デプスをワールド座標に変換しているシェーダの例です.
Links
- Cinematics Image Effects : SSR
- カメラ用スクリプト, OnPreRender() 内でレンダーコマンドバッファを積む
- Asset Store : https://www.assetstore.unity3d.com/jp/#!/content/51515
- BitBucket : https://bitbucket.org/Unity-Technologies/cinematic-image-effects/src
- keijiro/DepthToWorldPos
- カメラ用スクリプト, OnRenderImage()内 で Blit(), レンダーコマンドバッファなし
- https://github.com/keijiro/DepthToWorldPos
- hecomi/UnityRaymarchingSample
- WillRenderObject()内 で 事前に用意した Quad を明示的に描画, レンダーコマンドバッファを利用
- https://github.com/hecomi/UnityRaymarchingSample
- adventures in postprocessing with unity
- カメラ用スクリプト, OnRenderImage()内 で Blit(), レンダーコマンドバッファなし
- https://interplayoflight.wordpress.com/2015/07/03/adventures-in-postprocessing-with-unity/
- Frustom の 4 つの角の位置を使うタイプ
- playing with Unity 5's deferred shading pipeline
- Unity の builtin_shaders-*.zip の Deferred 処理の箇所
- How to get worldPos in fragment shader
- SSR in Unity5
- Unity で Screen Space Reflection の実装をしてみた
- Unity Shaders – Depth and Normal Textures (Part 1,2)
- Unity RenderCommand Buffer Decal
- OpenGL : Getting a pixel's screen-space coordinate in a fragment shader
- Unity : Platform-specific rendering differences